dilluns, 7 de gener del 2008

RETORN AL POTSER

Gairebé ha passat un mes des de la darrera entrada... Tant li fa, però, no hi ha voluntat de continuïtat temporal. Les aportacions sistemàtiques poden perdre valor en esdevenir rigorosos compromisos.

Ara intento percebre el buit / hi ha tant de neguit en suspens / les contradiccions afloren / les esperances ens malmeten el present / l'ahir ens mutila, en part, la mirada del demà / veig el sol quan s'alça cada matí / deixo que les onades m'envaeixin / a mercè del fred l'ànima frueix del temps / s'escola / en percebo, però, la serenor que em cala / poc a poc altero les regles / d'un joc que em creia / em sé prou trampós per negar-ho / però demà tornaràs per recordar-me / per recordar-te per recordar-los / per recordar-nos / vergonya d'un silenci / allà on callo per no ferir / esperant, potser / mentre remous els pous / del meu present ... / on reposes.